loading...
لایو فان
sodabeh بازدید : 13 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

امروز سوار تاکسی شدم،

کرایه میشد هزار تومن...

منم یه هزاری پاره از یه راننده ی دیگه گرفته بودم گفتم بذار قالبش کنم

به این بنده خداو

خلاصه همینجوری که تو فکر پارگی پولِ بودم....

یه هو دیدم رسیدم به جایی که باید پیاده بشم

میخواستم تیریپ شخصیت بذارم واسه راننده مِن بابِ پارگی هزاری،

بگم "آقا من همینجا پیاده میشم،ببخشید پولم پارست"

که دیدم دارم از جایی که باید پیاده بشم رد میشم...

یه هو حول شدم گفتم:"ببخشید آقا... من همینجا پاره میشم!!!

من سکوت میکنم شماخودتون قیافه حضارروتصورکنید:|


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 326
  • بازدید کلی : 4,201