loading...
لایو فان
sodabeh بازدید : 12 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
شنیدین این ضرب المثل رو که میگن کوه به کوه میرسه اما آدم به آدم نمیرسه؟! خب اینا همش الکیه . باید این ضرب المثل عوض بشه . باید اینجوری بگن : کوه به کوه نمیرسه اما ادم به آدم میرسه!http://www.freesmile.ir/smiles/619120_sarcastic.gif" border="0" > 

این ضرب المثل قدیمی حال و احوال من تو این روزاست! آیدی من تو فیس مجازیه یعنی کسی از دوستان واقعیم آیدیمو نداره . این که چی شد که من عضو شدم بماند . جریانش طولانیه . الان قضیه یه چی دیگست . یکی درخواست داد  وقتی پروفایلشو دیدم یاد پسر دائی کوچیکم افتادم . دقیقا همسن پسردائیم هم بود یا میشه گفت هست . اکسپتش کردم. بعدا فهمیدم که دوست پسردائیم هم هست! چندوقت پیشا فهمیدم که مدرسه کنار خونمون هم میره. چندوقت بعدش بازم یه چی دیگه کشف کردم . اونم این که خونشون دو تا خونه با ما فاصله داره! http://www.freesmile.ir/smiles/770620_dash2.gif" border="0" > . ولی من تاحالا ندیده بودمش نه حتی فامیلیشو شنیده بودم! یعنی توی این شهر به این بزرگی! هعی یعنی باید همسایه در میومدیم؟ http://www.freesmile.ir/smiles/720_dash1.gif" border="0" >

حالا اینا بماند! دیگه اصن فکرشو نمیکردم اینجا هم یه همشهری دیگه رو پیدا کنم! این همه وبلاگ! این همه آدم که وبلاگ دارن! واااااااااااااااااااای دارم از خجالت می میرم! http://www.freesmile.ir/smiles/871420_girl_blush2.gif" border="0" >  . یاد حرفایی که زدم میفتم میخوام آب شم برم تو زمین . وای از خجالت آب شدم . یکی بیاد آب شده های منو از رو زمین ورداره! یاد پشه ها میفتم . واااااااااااااااااای . یاد ... اوووووووووووف انقد حرف زدم که دارم همینجوری خجالت میکشم.

 

این روزا انقد سرم شلوغه اصن وقت نمیکنم بیام اینجا . یه آز الکترونیک دارم . یه واحدیه ها اما بیشتر از صدتا درس سه واحدی وقت میذارم براش . مجبورم . یه دلیل اینکه مثلا این ترم تصمیم گرفتم مث بچه آدم از اول درسامو بخونم یه دلیل دیگش هم اینه که استاد آز ال دوست پسرخالمه! باید آبروی پسرخالمو حفظ کنم . چون استادش آشناست نمیتونم بش فش بدم که انقد داره از ما کار میکشه . فکرای بد نکنیدا! من فشام در حد بچه بد و بی تربیت و بیشعور و دیوونه و ایناست . از این چندتا خارج نمیشه . یعنی بلد نیستم . ولی همینشم مونده رو دلم . چش و چالم در اومده . یکی نیس بش بگه بابا ما که رشتمون الکترونیک نیست که نرم افزارای الکترونیک رو بلد باشیم . همینقد که نرم آفزارای خودمونو بلد باشیم باید کلاهمون رو بندازیم هوا! والا . ما قدرتیا رو درک نمیکنه که! حساسیت چشام دوباره عود! کرده. به درسای دیگمم نمیرسم . اصن به زندگیم نمیرسم!

خیر سرمون گفتیم یه ترم درس بخونیم . والا! نمیذارن که!

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 359
  • بازدید کلی : 4,234