loading...
لایو فان

3

sodabeh بازدید : 14 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

دوروزه اصلا حالم خوب نیست شدید احساس افسردگی میکنم حس میکنم یه تکه از وجودم جدا شده خیلی دلم گرفته و داغونم دلم شدید هوای یاسی کرده خیلی دوستش دارم هرچند اون منو دوس نداره ولی نمیدونم چرا نمیتونم قبول کنم که اون منو نمیخواد بعد از پنچ سال که دوستش داشتم چطور الان به خودم بگم خب توی اون پنچ سال اشتباه کردی و باید زندگی رو از نوشروع کنی کاش هیچ وقت بهش نگفته بودم که دوستش دارم کاش هیچ وقت از علاقه ام خبردار نشده بود توی این پنچ سال به این امید بودم که اونم به من علاقه داره ولی افسوس امروز صبح دیدمش از دور خیلی دلم براش تنگ شده بود الان که دیدمش یه کم بهترم هرچند این فقط برای چند دقیقه هست خدایا خودت بهم کمک کن که بتونم فراموشش کنم

خدایا ....

من اینجا دلم سخت معجزه میخواد

و تو ....

انگار معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مبادا !!!....


http://muharram92.com
تی شرت محرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 417
  • بازدید کلی : 4,292