loading...
لایو فان
sodabeh بازدید : 19 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)
من صبورم اما..............

 

به خدا دست خودم نیست اگر می رنجم

 

یااگر شادی زیبای تورا

 

به غم غربت چشمان خودم می بندم

 

من صبورم اما......................

 

چقدر باهمه عاشقی ام محزونم

 

وبه یاد همه خاطره های گل سرخ

 

مثل یک شبنم افتاده زغم مغمومم

 

من صبورم اما....................

 

بی دلیل از قفس کهنه شب می ترسم

 

بی دلیل از همه تیرگی تلخ غروب

 

وچراغی که تورا از شب متروک دلم دور کند می ترسم

 

من صبورم اما ......................

 

بخدادست خودم نیست اگر

 

باتمام دل وجانم تک وتنها به تومی اندیشم وتورا

 

باهمه جان وتنم می خواهم

 

من صبورم اما.........................................


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 315
  • بازدید کلی : 4,190