loading...
لایو فان
sodabeh بازدید : 14 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

اون وقتها پشت دیوار خونتون، یک بوته ی گل یاس بود و بوته انقدر بزرگ شده بود که از روی دیوار و تا وسطهای اون طرفش اومده بود پایین ...

وقتهای غروب  می اومدی کنار دیوار می شستی و برای خودت یه آهنگی رو زمزمه می کردی و بعد گل ها رو بو میکردی و با ناز به اونها خیره می شدی.

بعد وقتی که می رفتی، من اون گلها رو می کندم و میذاشتم لای دفتر دیکتم.

 

حالا چند ساله که اون درختِ پرگل رو از ریشه کندن و تو هم بوی عطر گرونت تا مدتها که از کوچه می گذری تو فضا و محل می مونه.

اما من هنوز اون گلها رو لای دفترم بو می کنم.

 

هروقت لای دفترم و باز می کردم، خیره می شدم به اون گلها، معلم با خطکش از پشت میزد پس کلم که تو کی میخوای دیکتت رو درست کنی؟

من هنوزم نوشته هام پر غلط دیکته ست و مثل معلم قدیمی ام هنوز برام عجیبه که چرا نه دفتر دیکتم و میتونم عوض کنم نه بدون غلط و درست لغات رو بنویسم؟!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 350
  • بازدید کلی : 4,225